0 UAH
Зробити замовленняПопулярний
Продано
- Виробник: CORTECO
- Модель: 49398619
- Артикул: 49398619
- Наявність: Немає в наявності
-
1 670 UAH
Основні характеристики
Всі характеристики
Схожі товари
- Огляд товару
- Характеристики
- Відгуки (0)
- Застосовність до авто
- Схожі товари
Corteco – один з провідних постачальників компонентів для незалежного ринку автозапчастин, є частиною групи компаній Фройденберг.
Асортимент Corteco налічує 19 000 найменувань, він розділений на три основні групи: ущільнення, продукти з контролю вібрації та повітряні фільтри салону. У всьому світі добре відомі сальники Simmerring® і фільтри MicronAir®. Сальники Simmerring® і фільтри MicronAir® розроблені та виготовлені на підприємствах Фройденберг, що дає можливість клієнтам Corteco мати доступ до продукції з якістю оригінальної комплектації.
Продуктова лінійка і експертний підхід Corteco не обмежуються сальниками та салонними фільтрами. Прокладки і ремонтні набори для двигуна, опори двигуна і коробки передач, шківи, деталі шасі, гальмівні шланги і повітряні фільтри двигуна також виробляються на підприємствах групи Фройденберг і доступні в асортименті Corteco.
Характеристики
Автозапчастини
парные номера артикулов
49398634
Сторона установки
справа
Тип рычага
Поперечный рычаг
Застосовність до авто
-
Название Двигатель, см3 Мощность Кузов Год выпуска BMW X5 (E53)4.8 is 360 л.с. (2004-н.в.) Бензиновый двигатель 360 вездеход закрытый 2004-04-01 - ... BMW X5 (E53)3.0 i 231 л.с. (2000-н.в.) Бензиновый двигатель 231 вездеход закрытый 2000-05-01 - ... BMW X5 (E53)4.4 i 286 л.с. (2000-н.в.) Бензиновый двигатель 286 вездеход закрытый 2000-05-01 - ... BMW X5 (E53)4.6 is 347 л.с. (2002-н.в.) Бензиновый двигатель 347 вездеход закрытый 2002-02-01 - ... BMW X5 (E53)3.0 d 184 л.с. (2001-н.в.) Дизель 184 вездеход закрытый 2001-05-01 - ... BMW X5 (E53)4.4 i 320 л.с. (2003-н.в.) Бензиновый двигатель 320 вездеход закрытый 2003-12-01 - ... BMW X5 (E53)3.0 d 218 л.с. (2003-н.в.) Дизель 218 вездеход закрытый 2003-12-01 - ...
Відгуки (0)
Відгуків про цей товар ще не було.